tisdag 25 januari 2011

Grattis kära pensévinnare!


Trumvirvel.....



... spänningen stiger...



Stoooort grattis till

Lotta, som har fina bloggen Lottas lund

och

Karin (karjoh1@hotmail.com)

Mejla mig era adresser (charlotta@cesar.nu) så kommer fröerna innan veckan är slut!


Och en liten kakbit som tröst till er som inte vann...

Stort, stort tack till alla er gulliga som ville vara med i min utlottningen. Det kommer fler utlottningar framöver:) Ha nu en fortsatt skön tisdag!

Lev väl,
Charlotta


P.S. Alla de fina bilderna är lånade från CountryLiving!

18 kommentarer:

  1. Jag ber att få gratulera de lyckliga vinnarna!
    Och tackar samtidigt för den fina kakan som ser urgod ut.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till de lyckliga vinnarna!!! /Gela

    SvaraRadera
  3. Grattis till den lyckliga vinnaren!!!!!
    Och tack för en fin tävling!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  4. Grattis till dem som vann.
    Ha en bra dag.
    Anje

    SvaraRadera
  5. Tack för en fin tävling och grattis till vinnarna.
    vilka härliga bilder du bjuder på idag.
    Ha det gott:)

    SvaraRadera
  6. Stort GRATTIS till vinnarna!
    Tack för kakbiten, ser superlyxigt och mumsigt ut :=)
    Ha en findag!

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnarna och tack för en fin tävling! Härliga bilder och kakan ser supersmaskig ut!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  8. Instämmer i gratulationerna!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinnarna! Jag vill se bilder hur de vunna fröerna har klarat sig ;) Och ja, jag är bara lite avundsjuk ... tack för en trevlig tävling, lite guldkant i vardagen som behövs så väl!

    SvaraRadera
  10. Pansies are a favorite of mine. Your images are beautiful.

    SvaraRadera
  11. Grattis till lyllosarna som vann och tack för kakan!
    Hälsningar
    Katarina

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinnarna! Jag hoppas på bättre tur en annan gång ;) !!!
    Ha det gott!
    Christina

    SvaraRadera
  13. Hi Charlotta !
    Your garden is wonderful and you have a great blog!
    I have a small kitchen garden and will learn many things here, maybe also new plants can grow well in my garden, in winter.
    The translator is slow, but I read old posts and seen your beautiful Dhalias! I love!

    Greetings from Spain!

    SvaraRadera
  14. Grattis till vinnarna och tack för fin tävling och lika fin kaka... ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  15. Stort grattis till vinnarna!! Å vilka underbart våriga bilder.....

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  16. Oj vad glad jag blev nu. Tack, tack, tack!!!
    Ska ta mycket väl hand om vinsten.
    Kram
    Lotta

    SvaraRadera

Tack för att du vill använda din värdefulla tid för att skriva till mig! Dina ord blir till en källa av positiv energi och oändlig inspiration.

Dessutom skapar det lust att ge tillbaka av det allra viktigaste i livet - vänlighet och omtänksamhet.

Ställ gärna frågor, för jag delar gladeligen med mig av erfarenheter, medgångar och motgångar. Svar på din fråga får du här, för jag är vimsig och glömmer lätt om jag inte får svara på direkten:)