söndag 21 juli 2013

Inte bloggtorka men teliatorka...

Stor frustration har utbrutit här hos mig! Vår trådlösa internetuppkoppling är nu sedan en tid långsammare än på den tiden när vi hade uppringt modem. Jag bli galen!! Värst av allt är att vårt fiberbredband ligger nergrävt och klart intill husgrunden och bara väntar på att bli inkopplat. Först var det sagt maj och nu aug-sept innan det kan bli inkopplat i huset! Gaaaah!

Vill i alla fall berätta att det går framåt med hassellunden nere vid dammen. Hasselbuskarna växer så det knakar och vi redan massor av nötter på en del:)

Nu ska jag testa om det går att blogga så här från mobiltelefonen istället:)

Stor, varm sommarkram till er alla!

4 kommentarer:

  1. Internet for all it is cracked up to be, can be a pain at times! I find that when the kids are home from school or durring the summer and are watching video on the internet for many of us it slow down. Someday hopefully it will speed up.

    SvaraRadera
  2. Förstår din frustration, jisses så jobbigt! Hoppas det löser sig snart :-)
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. det gick ju alldeles utmärkt att blogga från mobilen också :)

    SvaraRadera
  4. Å stoooor kram till dig!!! Så fint med hassellunden.

    Sommarhälsningar

    /Charlotte

    SvaraRadera

Tack för att du vill använda din värdefulla tid för att skriva till mig! Dina ord blir till en källa av positiv energi och oändlig inspiration.

Dessutom skapar det lust att ge tillbaka av det allra viktigaste i livet - vänlighet och omtänksamhet.

Ställ gärna frågor, för jag delar gladeligen med mig av erfarenheter, medgångar och motgångar. Svar på din fråga får du här, för jag är vimsig och glömmer lätt om jag inte får svara på direkten:)