tisdag 1 maj 2012

Så sjöng vi in våren...


... i goda vänners lag. Tyvärr var brandrisken för stor för att tutta fyr på vår
fina rishög men det kunde det vara värt när det nu för en gångs skull var
vackert och varmt väder denna valborgsmässoafton.

Det brann i alla fall gott i grillen och sjungit av glädje har jag gjort i flera
dagar över våra vackra bergkörsbärsträd, Prunus Sargentii, 
som nu blommar. 


Inga rosa skyar i mäktiga kronor än, men vi är så nöjda så, 
med bara helt lite blomning dessa första år. 

Lev väl,

3 kommentarer:

  1. Ljuvlig blomning och visst var det en fantastisk Valborg! Hoppas vi får många fler sådana dagar att njuta av / Kram gittan

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder! Vilken dag det varit idag, helt underbar väder.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Tänk att det är 1:a maj i dag! Glad vår med sommartemperatur. Det är härligt.
    Kram från Eva Linnea

    SvaraRadera

Tack för att du vill använda din värdefulla tid för att skriva till mig! Dina ord blir till en källa av positiv energi och oändlig inspiration.

Dessutom skapar det lust att ge tillbaka av det allra viktigaste i livet - vänlighet och omtänksamhet.

Ställ gärna frågor, för jag delar gladeligen med mig av erfarenheter, medgångar och motgångar. Svar på din fråga får du här, för jag är vimsig och glömmer lätt om jag inte får svara på direkten:)