söndag 30 maj 2010

Vilodag med inspiration

Som sagt, det blir sällan som vi tänker. Istället för intensiv trädgårdslördag, blev det en resa med tonåringarna till Liseberg igår. 60 mil t/r, tjo! För oss blev det en härligt avkopplande dag, i goda vänners sällskap. Mängder av fantastiskt välkomponerade vårrabatter gav också inspiration till höstens lökbeställning. Dessa höga, djupt plommonlila tulpanerna mot den grågröna fasaden, var absolut vackrast!

Så glad jag blev för att så många vill vara med i utlottningen. Självklart går det att var med ända fram till och med torsdag. Fredag blir det dragning! Tack för era härliga, goa kommentarer!

4 kommentarer:

  1. Vilken underbar färg på dem där tulpanerna.
    Ha det bra.
    Anje

    SvaraRadera
  2. Fina lila tulpaner. Det blir så maffigt när man har så många..... Riktigt snyggt mot den grå fasaden också. Visst är det kul att bli inspirerad på oväntade ställen eller vid oväntade tillfällen.... Är du väskhållare eller åker du bergochdal-banor du också? Själv är jag väskhållare - med glädje...bara jag slipper åka några hemskheter. Mina barn tycker jag är lite fånig, men jag är en landråtta utan dess like (gillar inte att flyga heller...)

    Kram
    /Charlotte

    SvaraRadera
  3. Så e de ibland :)
    Fina tulpaner :)
    Håkan

    SvaraRadera
  4. Snyggt med tulpananerna.
    Mariana

    SvaraRadera

Tack för att du vill använda din värdefulla tid för att skriva till mig! Dina ord blir till en källa av positiv energi och oändlig inspiration.

Dessutom skapar det lust att ge tillbaka av det allra viktigaste i livet - vänlighet och omtänksamhet.

Ställ gärna frågor, för jag delar gladeligen med mig av erfarenheter, medgångar och motgångar. Svar på din fråga får du här, för jag är vimsig och glömmer lätt om jag inte får svara på direkten:)