lördag 17 mars 2012

Grattis till vinnarna!


Så var dragningen i vår vårtävling gjord!


Grattis AKN (Anna-Karin) till 1:a-priset! En rosensax!

2:a och 3:e priset, metallskylt med texten "Vi är i trädgården", går till:
Maria K (anonym) och
Marie (med bloggen Huset vid vattnet), grattis till er båda!

4:e och 5:e priset, Trädgårdsmästarens tvål, går till:
Hanna (med bloggen I Tages trädgård) och
Annelie (a.e.m-49@hotmail.com), grattis till er båda!

Skicka era adresser till min e-postadress: charlotta@cesar.nu
så sänder jag era priser omgående!
Lev väl,

11 kommentarer:

  1. Grattis till vinnarna!
    /Cika

    SvaraRadera
  2. Hej Bästa Charlotta
    här har jag tydiligen missat en fiiin tävling.....
    Grattis till vinnarna :)
    å missa nu inte.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    redan 100 fina bloggar med.....
    Det är kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  3. Ett stort grattis!! Och tack för en super utlottning.

    kram

    SvaraRadera
  4. Attans då... vilken osis... Stort grattis till vinnarna!!!!

    Jag har hittat blåsippor idag :-)))

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  5. Bättre lycka nästa gång:). Grattis till vinnarna!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Men åh så glad jag blir! Jag som älskar härliga tvålar, så härligt att vinna en äkta trädgårdsmästartvål. Precis vad som behövs för att tvätta gröna fingrar! Tack! :)

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till vinnarna!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinnarna! :o)

    SvaraRadera
  9. Stort grattis till vinnarna!
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  10. Stort grattis till alla vinnarna/Gela

    SvaraRadera
  11. Tänk att jag har vunnit. Vad roligt!! Tack! Jag mailar dig min adress. Grattis till er andra vinnare också! Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du vill använda din värdefulla tid för att skriva till mig! Dina ord blir till en källa av positiv energi och oändlig inspiration.

Dessutom skapar det lust att ge tillbaka av det allra viktigaste i livet - vänlighet och omtänksamhet.

Ställ gärna frågor, för jag delar gladeligen med mig av erfarenheter, medgångar och motgångar. Svar på din fråga får du här, för jag är vimsig och glömmer lätt om jag inte får svara på direkten:)