fredag 13 augusti 2010

Vackra kaskadpelargoner

Jag är så glad för de här kaskadpelargonerna, som vi köpte i påskas
när vi var i Österrike!

Aldrig trodde jag att de skulle blomma så
rikt och vackert här i Sverige.

Jag hade varit nöjd om de blommade bara hälften så mycket;)


De kom med hem från ett snabbköp i Österrike och de var inte
mycket att hurra för då, i början av april:)

I början av maj stod de inne och väntade på värmen. Tänk att de nu är så
stora och fina!

Gott slut på veckan, alla!

3 kommentarer:

  1. Kanonfina, jag förstår att du är glad. Ha en bra dag. / Kerstin

    SvaraRadera
  2. jättevackra blev dem.Hoppas dem får blomma ett bra tag till.
    Ha det bra.
    Anje

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig blomprakt, förstår att du är glad över så vackra pelargoner!
    Ha det gott!
    //Margot

    SvaraRadera

Tack för att du vill använda din värdefulla tid för att skriva till mig! Dina ord blir till en källa av positiv energi och oändlig inspiration.

Dessutom skapar det lust att ge tillbaka av det allra viktigaste i livet - vänlighet och omtänksamhet.

Ställ gärna frågor, för jag delar gladeligen med mig av erfarenheter, medgångar och motgångar. Svar på din fråga får du här, för jag är vimsig och glömmer lätt om jag inte får svara på direkten:)